Ja, wij komen tot bij jou! Kies je tijdsvak naar keuze, vanaf:
-
Beschrijving
Gepaneerde kipschnitzel met ham en kaas, voorgegaard.
-
Gebruiksaanwijzing
Gekoeld bewaren bij max. +4°C. Ongeopend, te gebruiken tot; zie verpakking.
Bereidingswijze: verwijder de verpakking.
In de pan: verhit boter of olie in een pan. bak elke zijde van de schnitzel op middelhoog vuur gedurende 5 minuten.
In de oven: verwarm de over voor op 200°C. Leg de schnitzel op een met bakpapier beklede bakplaat en bak gedurende 10 minuten.
In de friteuse: verwarm de friteuse voor op 180°c. Frituur de schnitzel gedurende 3 minuten. -
Gemiddelde voedingswaarde per 100g
Energie Kj972 kJEnergie kcal233 kcalVetten16 gwaarvan verzadigde vetzuren3.4 gKoolhydraten11 gwaarvan suikers0.2 gEiwitten12 gZout1.1 g
-
Ingrediënten
60% kippenvlees samengesteld uit stukjes kip, water, tarwebloem, plantaardige oliën (zonnebloem, palm, koolzaad), 2% kalkoenham (65% kalkoenvlees, water, aardappelzetmeel, zout suiker, stabilisator: natriumfosfaten; erwteneiwitten, antioxidanten: natriumcitraten, natriumascorbaat; conserveermiddelen: natriumnitriet, natriumascetaten,; kruiden), zout, gelatine (varken), kruiden, specerijen, suiker, aroma (tarwe gerst), gemodificeerd zetmeel (maïs, tarwe), kaaspoeder (kaas (melk), weipoeder (melk), melk, zout, dierlijk stremsel, zuursel), melkbestanddelen (weipoeder, (melk), melkeiwitten, melkpoeder), gist, voedingszuur: azijnzuur; plantaardige eiwitten (soja, maïs).
-
Details
Artikelcode
9396
EAN
20420291
Herkomst
België
Producent
Plukon Conveniece Olen NV Inustrielaan 13, B-2250 Olen
Netto inhoud
250g
-
Disclaimer
Lidl levert alle inspanning die van haar kunnen verwacht worden om volledige en correcte informatie betreffende de aangeboden producten te verschaffen doch is zij voor de informatie afhankelijk van de door haar leveranciers aangebrachte informatie. Lidl kan daarom de nauwkeurigheid, volledigheid of correctheid niet garanderen. De gegevens op deze website kunnen de gegevens op etiketten van de producten niet vervangen. De informatie op de etiketten heeft altijd voorrang op de informatie op de website. Alvorens tot consumptie over te gaan moet de consument de gegevens op de etiketten (waaronder de allergenen) controleren.