Veelgestelde vragen

Hoe Simpl werkt

  • Wat is Lidl Simpl?

    SIMPL is een webshop van Lidl, waarmee verse en duurzame producten recht uit de winkel bij jou thuis in Gent worden geleverd of kunnen worden afgehaald in een winkel naar keuze.

    Kies je voor thuislevering? Dan worden je boodschappen geleverd met de fiets in een tijdslot van 2 uur, dat jij zelf mag kiezen. 
    Toch liever zelf afhalen? Kies je winkel, en het tijdsslot, dat jou het beste uitkomt.

    Je kiest uit meer dan 1000 producten van Lidl voor ontbijt, lunch én avondeten.

    Geen idee wat je wil klaarmaken? Je kan de meest populaire recepten van op dekeukenvanlidl.be ontdekken en ineens alle ingrediënten in één pakket bestellen.

    Alle leveringen gebeuren per fiets. Da’s sneller én duurzamer. Bovendien koop je alle producten aan dezelfde winkelprijzen die je van ons gewoon bent, geen verborgen toeslagen. Voor het klaarmaken van je bestelling vragen we wel € 4.99 servicekosten voor thuislevering, en €2.99 voor afhaling. 

    Ben je nieuwe klant, dan krijg je de servicekosten cadeau bij je tweede bestelling. 

    Echt. Het leven kan SIMPL zijn.

  • Welke producten kan ik aankopen?

    Je kan kiezen uit een assortiment van meer dan 1000 producten. Voor elk type product hebben we een selectie gemaakt, zodat je geen tijd verliest met zoeken, vergelijken, twijfelen en gek worden. Ook hier houden we het dus heerlijk simpel, zowel met verse, droge als gekoelde voeding, recht uit een Lidl winkel.

    Je kan ook producten per recept kopen. Handig als je op zoek bent naar iets nieuws, of als je gewoon geen flauw benul hebt dat je voor een spaghetti bolognaise pasta nodig hebt.

    Vind je een product niet? Of heb je andere suggesties? Aarzel niet het ons te laten weten via het contactfomulier of via 0800 70 770.

  • Welk verpakkingsmateriaal gebruiken jullie?

    Een revolutionair nieuw verpakkingsmateriaal: papier. We leveren je bestelling gekoeld, in papieren recycleerbare zakken.

    De producten zelf komen verpakt zoals in de winkel. We herverpakken dus geen producten.

  • Ligt mijn adres binnen het levergebied?

    Je bent een Gentenaar? In dat geval wel. Je bent in je hart een Gentenaar, maar woont eigenlijk in Antwerpen? In dat geval jammer genoeg niet.

    Pendel je tussen Gent en een andere stad, of kies je liever zelf wanneer je je boodschappen afhaalt? Kies dan voor afhaling in een Lidl winkel.

    Wil je weten wat jouw opties zijn? Geef dan je adres in op de homepage en we geven je de verschillende mogelijkheden.

  • Hoe maak ik een account aan?
    1. Ga naar ‘Je account
    2. Klik op ‘registreren’ en vul je gegevens in
    3. Ontvang een bevestiging van je inschrijving per mail.

    Tip: In je account vind je al je bestellingen terug, kan je je gegevens aanpassen, inschrijven op de nieuwsbrief, enzovoort.

  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst?

    Onze klantendienst is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.30u tot 19u, en zaterdag van 9u tot 18u. Stuur hen een e-mail via het contactformulier, of bel hen op het nummer 0800 70 770.

  • Hoe werkt die 2e levering gratis?

    Heel eenvoudig! Na het plaatsen van je eerste bestelling, vind je een kortingscode in je account. Kopieer deze in het desbetreffende veld in je winkelmandje.

    Opgelet, indien je als gast afrekent, kan er geen account met kortingscode worden aangemaakt.

  • Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

    Je vindt ze onderaan onze website. Of via deze link.

  • Wordt mijn privacy beschermd?

    Wij hechten veel waarde aan de bescherming van de persoonsgegevens van onze klanten. We doen er dan ook alles aan om jouw privé-gegevens ook echt privé te houden.

    Zo slaan we je gegevens op in onze database via een beveiligde SSL-verbinding. SSL-encryptie betekent Secure Socket Layer en is een standaardmethode voor versleuteling, geheimhouding en waarborging van de integriteit van gegevens tussen server en gebruiker. In je browser herken je de versleutelde pagina's aan het pictogram met het veiligheidsslot, en aan de "s" in de URL: "https://www.lidl-simpl.be".

    Ook zullen wij je persoonlijke gegevens niet verkopen of ter beschikking stellen aan derden tenzij strikt noodzakelijk voor de afhandeling van je bestelling of aan de door ons (streng) geselecteerde partners. Om de afhandeling van je bestelling soepel te laten verlopen, hebben we wel bepaalde persoonlijke gegevens nodig, waaronder je naam, je adresgegevens, je e-mailadres en je telefoonnummer.

    Meer informatie over het onderwerp privacybescherming en veiligheid vind je in onze Privacyverklaring alsmede in onze Algemene voorwaarden.

    Ben je ondanks onze inspanningen niet tevreden? Dan kan je je richten tot de onafhankelijke dienst van de Ombudsman voor de Handel, www.ombudsmanvoordehandel.be.

    Vanaf 15 februari 2016 stelt de Europese Commissie een platform voor buitengerechtelijke geschillenafwikkeling ter beschikking (het platform voor Online Dispute Resolution). Dit geeft de consument de mogelijkheid om geschillen met betrekking tot een online aankoop in eerste instantie af te wikkelen zonder tussenkomst van een rechter. Je vindt het ODR-platform via deze link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

     

Producten

  • Hoe weet ik of de producten vers zijn?
    1. Ze komen van Lidl.

    2. Al onze producten worden de dag zelf uit de rekken van onze winkel gehaald en hebben een minimale resterende houdbaarheid van 2 dagen inclusief de dag van levering. Net zo vers als wanneer je ze zelf gaat winkelen dus. Ze hoeven alleen geen half uur in je koffer te zitten, terwijl je aanschuift in de file.

    3. We spannen ons in om de koude keten zo minimaal mogelijk te onderbreken. Ook tijdens de levering met de fiets, of levering in je gekozen afhaalpunt.
  • Mis je een product in ons assortiment?

    We bieden met Simpl een uitgebreid assortiment aan. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat net jouw favoriete Lidl product ontbreekt.

    Je geheime ingrediënt, waarmee jouw gerechten die extra je-ne-sais-quoi krijgen.

    In dat geval: we voelen je pijn. Geef door welk product je mist via het contactformulier of bel 0800 70 770.

    Wij bekijken iedere tip die binnenkomt. Als we zien dat meer klanten hetzelfde product hebben aangevraagd, doen we ons best om het product toe te voegen.

  • Kan ik bevroren of warme producten aankopen?

    Neen, maar wel meer dan 1000 verse, droge en gekoelde producten.  

  • Waar kan ik de voedingswaarden & ingrediënten terugvinden?

    De voedingswaarden staan telkens aangegeven op de product detail pagina.

    We leveren alle inspanning om volledige en correcte informatie over de producten te vermelden, al zijn we voor bepaalde gegevens afhankelijk van onze leveranciers. Lees daarom ook steeds de omschrijving op de verpakking voor je het gebruikt. Soms wordt de productsamenstelling namelijk tijdelijk gewijzigd.

  • Ik wil meer info over een product. Kan dat?

    Tuurlijk wel. Contacteer onze klantenservice via het contactformulier of 0800 70 770.

  • Hoe kan ik producten met een variabel gewicht zoals vis of vlees kopen?

    We bieden enkel producten aan met een vaste prijs. Bij elk product staat steeds de minimum hoeveelheid vermeld die je hiervoor zal ontvangen.

Prijzen

  • Welke prijzen hanteren jullie?

    Ook op onze webshop bieden we de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs. We hanteren dus dezelfde prijzen als in de winkel. Als onze prijs al eens verschilt van de prijs in de winkel, is dat verschil altijd in jouw voordeel.

  • Hoeveel betaal ik extra voor de service?

    Alle producten op SIMPL kan je kopen aan de scherpe Lidl-prijzen die je van ons gewoon bent, er zijn geen verborgen toeslagen. Voor het klaarmaken van je bestelling vragen we wel € 4.99 servicekosten wanneer je voor thuislevering kiest, en € 2.99 voor een afhaling in de winkel.

    Ben je nieuwe klant, dan krijg je de servicekosten cadeau bij je tweede bestelling. 

  • Hoe werkt die 2e levering gratis?

    Heel eenvoudig! Na het plaatsen van je eerste bestelling, vind je een kortingscode in je account. Kopiëer deze in het desbetreffende veld in je winkelmandje.

    Opgelet, indien je als gast afrekent, kan er geen account met kortingscode worden aangemaakt.

  • Hoe maak ik gebruik van een 1+1 gratis, 2+1 gratis,... promotie?

    1+1 gratis? Chansaar! Om het gratis product te ontvangen moet je tijdens het bestellen ook het gratis product toevoegen aan je winkelmand. De prijs blijft ongewijzigd vanaf je aan de minimum bestelhoeveelheid zit. 

    Dus wil je gebruik wil maken van een 2+1 gratis promotie? Voeg dan 3 producten toe aan je winkelmand, en betaal slechts voor 2 producten.

  • Mogen de koeriers een fooi aanvaarden?

    Dat mag uiteraard, maar het hoeft niet. Eventueel een energiereep, of twee.

Bestellen

  • Hoe kan ik bestellen?

    Opnieuw heel simpel:

    1. Check je locatie en log in
    2. Ga op zoek in categorieën of zoek op een specifiek product of recept.
    3. Kies je product, de gewenste hoeveelheid & voeg toe aan het winkelmandje.
    4. Kijk nog even na of je alles hebt.
    5. Kies je levermethode, het tijdsvak, betaalmethode, en klik op betalen.
    6. Je krijgt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

    In je account kan je de status van je bestelling bekijken. Je krijgt ook een e-mailtje of sms, telkens wanneer de status wijzigt:

    Thuislevering?

    • Bestelling bevestigd (e-mail)
    • Bestelling samengesteld (e-mail)
    • Bestelling onderweg (sms)
    • Bestelling geleverd (e-mail)

     

    Afhaling?

    • Bestelling bevestigd (e-mail)
    • Bestelling herinnering (e-mail)
    • Afhaling herinnering (e-mail)
    • Bestelling afgehaald (e-mail)
  • Kan ik nog producten toevoegen aan mijn bestelling als ik betaald heb?

    Neen. Wanneer je bestelling afgerond en betaald is kan je ze niet meer wijzigen.

    Je kan dan wel een extra bestelling plaatsen.

    Die proberen we dan onder voorbehoud van beschikbaarheid samen met je eerdere bestelling te leveren, of in het afhaalpunt klaar te zetten. Kijk je bestelling dus steeds goed na voor je ze afrondt.

  • Is er een minimum bestelwaarde?

    Neen. De servicekosten bedragen steeds € 4.99 voor thuislevering, en € 2.99 voor afhaling in een winkel. Voor je tweede bestelling bieden we je een gratis levering of afhaling.

  • Hoe kan ik de inhoud van mijn winkelmandje verwijderen/wijzigen?

    Dat kan op twee manieren:

    1. Druk op het vuilbak-icoontje van het product dat je wilt verwijderen of pas het aantal aan met het + of - teken.

    2. Wil je de hele inhoud van je winkelmandje verwijderen? Druk dan onderaan op de knop "Winkelmandje legen".
  • Hoe maak ik gebruik van een 1+1 gratis, 2+1 gratis,... promotie?

    1+1 gratis? Chansaar! Om het gratis product te ontvangen moet je tijdens het bestellen ook het gratis product toevoegen aan je winkelmand. De prijs blijft ongewijzigd vanaf je aan de minimum bestelhoeveelheid zit. 

    Dus wil je gebruik wil maken van een 2+1 gratis promotie? Voeg dan 3 producten toe aan je winkelmand, en betaal slechts voor 2 producten.

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Neem contact op met de klantendienst via het contactformulier of op 0800 70 770.

  • Wat als ik een artikel niet vind op de webshop?

    We bieden een assortiment van meer dan 1000 producten aan om keuzestress te vermijden. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een bepaald product tijdelijk niet beschikbaar is.

    Mis je een product of heb je een suggestie? Laat het ons weten via het contactformulier of 0800 70 770.

  • Kan ik een opmerking aan mijn bestelling toevoegen?

    In het kader van de vrije meningsuiting, mag je eender welke opmerking toevoegen. Dat je bananen zo groen mogelijk mogen zijn, bijvoorbeeld. Of dat je vindt dat AA Gent vorige week een strafschop had moeten krijgen. Het kan allemaal.

    Geef je opmerking bij je bestelling, en wij houden er rekening mee.

  • Wat als ik een artikel bestel dat niet (meer) verkrijgbaar is in de winkel?

    De producten worden in je lokale Lidl winkel verzameld. We doen ons uiterste best om voldoende voorraad te voorzien. Heb je al besteld en blijkt het product toch uitverkocht? Dan contacteren we je voor een alternatief product of betalen we je dit product terug.

    In het bestelproces kan je je voorkeur aangeven: automatisch vervangen door een gelijkaardig en gelijkwaardig product, gecontacteerd worden voor een alternatief product of terugbetalen.

  • Hoe kan ik een gepersonaliseerde boodschappenlijst maken?

    Als je bent ingelogd kan je steeds producten aan je boodschappenlijst toevoegen, en pas later je bestelling effectief plaatsen. Dit doe je door op te klikken bij een product. Onder mijn account kan je je boodschappenlijst bewerken en eenvoudig toevoegen aan je winkelmandje.

  • Kan ik dezelfde bestelling opnieuw plaatsen?

    De bestellingen uit je bestelhistoriek kan je simpel opnieuw plaatsen. Als bepaalde producten tijdelijk niet beschikbaar zouden zijn, worden ze niet gekopieerd.

  • De adrescheck werkt precies niet?

    Als de adrescheck niet werkt, kan het aan de instellingen van je browser liggen. Kijk na of de locatievoorziening aan staat in de instellingen door: 'System Preferences' > 'Privacy' > 'Location services' aan te vinken.

    De webshop werkt het beste via Google Chrome, Firefox of Safari.

    Werkte het eerder wel, maar nu niet meer? Het verwijderen van je cookies kan in dit geval wonderen doen.

    Het kan ook voorkomen dat de server wat overbelast is. Daarom kan het helpen om na enkele seconden nogmaals de adrescheck uit te voeren om een positief resultaat te bekomen.

Betaling

  • Kan ik een factuur ontvangen?

    Nee, het is niet mogelijk een factuur te ontvangen. We sturen wel steeds een bestelbevestiging.

  • Kan ik online met maaltijdcheques betalen?

    Nee, nog niet... Maar we werken eraan!

  • Kan ik een kortingscode gebruiken?

    In je bestelmandje kan je de kortingscode ingeven die je hebt ontvangen. De korting of het bedrag wordt dan afgetrokken van je totaalbedrag.

  • Hoe verloopt een terugbetaling?

    Als er tijdens het verzamelen van je bestelling een product ontbreekt, stellen we eerst een vervangproduct voor. Als je dat liever niet wil, wordt het product binnen 14 dagen terug gestort. 

    Bij betalingen via Bancontact vind je het bedrag op je rekening terug. In geval van betaling via kredietkaart, zal je het terugbetaalde bedrag pas zien verschijnen bij je maandelijkse afrekening.

    Wanneer je een product retourneert in je dichtstbijzijnde Lidl winkel wordt het onmiddellijk terugbetaald.

Thuislevering

  • Ik wil mijn bestelling in een ander tijdslot laten leveren. Wat kan ik doen?

    Eenmaal je tijdslot gekozen is, wordt het ingepland bij onze fietskoeriers. Contacteer de klantendienst via het contactformulier of 0800 70 770 en we zullen ons uiterste best doen om je toch te helpen.

  • Krijg ik een pakbon bij de bezorging?

    Om het milieu te sparen, werken wij niet met papieren bonnen. Nadat je producten werden verzameld, sturen we je wel een email ter bevestiging. Die kan je altijd afdrukken als je wil.

  • Wanneer kan ik een bestelling laten leveren?

    In Gent: Maandag tot en met zaterdag in een tijdslot van 2 uur naar jouw keuze, tussen 10 en 21 uur.

    In deelgemeente Mariakerke: Dinsdag en donderdag tussen 18 en 21 uur.

    Tijdens het bestellen kan je de nog beschikbare tijdslots terugvinden. Bepaalde tijdslots kunnen natuurlijk al volzet zijn.

  • Moet ik thuis zijn op het moment van de levering?

    Nee. Maar er is best iémand thuis. Je lief. Je oma. Je mama. Je kat. Eender welke huisgenoot mag je bestelling aannemen. Zodra de fietskoerier bij ons vertrekt, ontvang je een sms met de verwachte aankomsttijd.

    Als er niemand thuis is probeert de fietskoerier je te bellen voor een oplossing. Daarna probeert hij bij de buren en laat hij een briefje achter in de brievenbus.

    Een pakje dat nergens kan afgeleverd worden gaat retour. Je kan het tot 1 dag na de poging tot levering ophalen in de Lidl winkel in de Brugsesteenweg 604, 9030 Mariakerke. Een terugbetaling is nadien niet meer mogelijk.

  • Wat als ik niet thuis ben als de bezorger aanbelt?

    Dan nemen we de boodschappen weer mee naar de winkel. Je kan ze dan dezelfde avond of de volgende dag nog bij ons ophalen in de Lidl winkel in de Brugsesteenweg 604, 9030 Mariakerke. Een terugbetaling is nadien niet meer mogelijk.

  • Kan ik de boodschappen op een ander adres laten leveren?

    Ja hoor! Thuis, bij de buren of op het werk, zolang het adres binnen ons aflevergebied valt van 3.75km rond de Sint-Niklaaskerk of deelgemeente Mariakerke.

  • Mijn bestelling werd niet of te laat geleverd, wat moet ik doen?

    Als er niemand thuis was, ging je bestelling retour. Je kan ze tot 1 dag na de poging tot levering ophalen in de Lidl winkel in de Brugsesteenweg 604, 9030 Mariakerke. Een terugbetaling is nadien niet meer mogelijk.

    Was je bestelling gewoon te laat? In dat geval: sorry. Contacteer onze klantendienst via het contactformulier of 0800 70 770. Zo kunnen we bekijken hoe we in de toekomst wel op tijd leveren bij jou.

  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Onze partner Cargo Velo levert je bestelling per fiets. We zorgen dat gekoelde producten ook gekoeld worden geleverd.

  • Een artikel uit mijn bestelling is niet naar wens, wat moet ik doen?

    Scheelt er iets met één van onze producten? Dan nemen we het graag terug. Je kan het retourneren in je dichtstbijzijnde Lidl winkel op vertoon van je bestelbevestiging.

    Problemen met een product kan je melden bij onze klantendienst, via het contactformulier of 0800 70 770.

  • Er ontbreekt een artikel uit mijn bestelling, wat moet ik doen?

    Nadat onze picker je bestelling heeft klaargemaakt, ontvang je een bevestiging per e-mail. Indien een product niet voorradig was, werd het artikel mogelijks vervangen door een gelijkaardig artikel of wordt het binnen de 14 dagen terugbetaald, naargelang de voorkeur die je opgaf tijdens het bestellen.

    Ontbreekt er toch nog iets wat niet aangegeven werd in de email? Onze picker zat misschien met zijn hoofd bij de liefde van zijn leven?! Wil je er het fijne van weten? Contacteer onze klantendienst via het contactformulier of 0800 70 770.

  • Kan ik statiegeldflessen of verpakkingen mee terug geven?

    De zakken waarin je producten geleverd werden, mag je terug meegeven met de koerier. Statiegeldflesen moet je zelf recycleren.

  • Kan ik mijn bestelling ook op een verdieping laten leveren?

    Je bestelling wordt afgeleverd aan je voordeur of aan de inkomdeur van je flatgebouw. Zo kunnen er zoveel mogelijk klanten beleverd worden door onze fietskoeriers.

    Indien de planning het toelaat, kan er mogelijks wel een uitzondering gemaakt worden. Geef daarom steeds duidelijk aan waar er geleverd moet worden.

Afhaling

  • Waar kan ik mijn SIMPL bestelling afhalen?

    Je kan je bestelling afhalen in de winkel van Destelbergen, Dendermondesteenweg 44 Destelbergen.

    Schrijf je in op de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze plannen. De mogelijkheden in jouw buurt kan je zien wanneer je je adres in geeft in de adreschecker.

    Wanneer je je bestelling afhaalt, kan je je aanmelden bij de kiosk. Even geduld, en wij komen je spoedig tegemoet met je boodschappen.

  • Hoe kies ik een afhaalpunt en -tijdslot?

    Wanneer je je adres ingeeft in de adreschecker zie je de mogelijkheden in jouw buurt, alsook het eerstvolgende tijdsslot. Zowel je afhaalpunt, als je tijdsslot kan nog aanpassen bij het afronden van je bestelling.

    Let op: het tijdslot wordt niet gereserveerd wanneer je in de adreschecker je afhaalpunt kiest. Je tijdsslot wordt pas bevestigd bij het afronden van je bestelling.

  • Moet ik servicekosten betalen om een bestelling af te halen?

    Ja, een bestelling in de winkel afhalen kost € 2.99. Wat krijg je hiervoor? Je boodschappen snel en SIMPL afhalen in een filiaal, producten van hoge kwaliteit aan Lidl prijzen en meer tijd om te doen waar je zin in hebt.

  • Kan ik het tijdslot nog wijzigen na een bestelling?

    Eenmaal je tijdslot gekozen is, wordt je bestelling ingepland om te verzamelen. Contacteer de klantendienst via het contactformulier of 0800 70 770 en we zullen ons uiterste best doen om je toch te helpen.

  • Wanneer kan ik mijn boodschappen afhalen?

    Bij het bestellen kan je kiezen in welke winkel je je bestelling wil afhalen, welke dag en in welk tijdsvak. Dit kan zelfs nog tot een dag op voorhand.

    Binnen het gekozen tijdsvak kan je je bestelling afhalen in het gekozen afhaalpunt. Je krijgt een uur voor je tijdsvak start een herinnering.

  • Hoe kan ik zeker zijn dat mijn bestelling klaarstaat voor afhaling?

    Op ons kan je rekenen: voor je je bestelling kan afhalen, ontvang je van ons een e-mail als herinnering. 

  • Hoe meld ik me aan in de winkel?

    Wanneer je op de parking van de winkel komt zal met behulp van een pijl aangeduid staan waar je je kan aanmelden. Binnen staat een scherm waar je de barcode uit je bestelbevestiging, of bestelherinnering, kan scannen. Hierdoor zal een medewerker in de winkel op de hoogte worden gebracht van je komst, en zal hij of zij je bestelling naar je toe brengen.

  • Ik heb geen barcode gekregen. Wat nu?

    Als je de barcode niet ziet in de e-mail, probeer de e-mail dan eens in een andere webbrowser te openen.

    Indien je de e-mail niet ontvangen hebt, contacteer onze klantendienst via het contactformulier of 0800 70 770.

    Ben je reeds op weg of in de winkel? Vraag dan dan hulp aan een medewerker in de winkel.

  • Ik kan niet op tijd mijn bestelling afhalen. Wat nu?

    Geraak je er niet op tijd? Kan de beste overkomen! Je hebt tot 24u de tijd om je bestelling op te halen in de winkel.

  • Moet ik zakken voorzien bij het afhalen van mijn boodschappen?

    Neen, wij geven je bestelling in gerecycleerde zakken mee.

    “Wat nu met al die zakken?” zeg je? Enkele simpele ideetjes:

    • Verzamel er je oud papier in
    • Geef ze bij je volgende levering terug mee
    • Haal het creatiefste uit jezelf en geef de zak een tweede leven

Retourneren

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?

    Als je niet tevreden bent over een product, nemen we het graag terug. Retourneren kan heel eenvoudig binnen de 14 dagen na de levering. Uiteraard kan dit enkel voor niet-vervallen producten:

    1. Breng je product naar de dichtstbijzijnde winkel.
      • Breng je bestelbevestiging mee.
      • Je wordt meteen terugbetaald in de winkel.

    2. Is het wat veel om te dragen? Bel de klantendienst voor een ophaling via het contactformulier of 0800 70 770.
      • Kies het tijdslot waarin onze fietskoerier het artikel kan ophalen.
      • De klantendienst bevestigt je retour en betaalt het product binnen 14 dagen terug.
  • Boodschappen uitgepakt, wat nu met de zak?

    Enkele simpele ideetjes:

    • Verzamel er je oud papier in
    • Geef ze bij je volgende levering terug mee
    • Haal het creatiefste uit jezelf en geef de zak een tweede leven

Account